علیرضا پناهیان

۱

سایت جدید بیان معنوی راه اندازی شد برای مشاهده کلیک کنید.

اطلاعیه | پناهیان: "رای من جلیلی است"/ ائتلاف در شرایط کنونی فایده ای ندارد/ تکذیب پیامکهای منتشره در ساعات آخر روز پنجشنبه/ توضیح در مورد فیلم منتشره

به دنبال انتشار یک فیلم قدیمی از حجت الاسلام پناهیان مبنی بر کناره گیری سایر کاندیدها به نفع قالیباف و نیز پیامکهای گسترده، وی ضمن انتقاد از انتشار فایل این جلسه خصوصی اعلام کرد: "رأی من آقای جلیلی است"

حجت الاسلام علیرضا پناهیان دقایقی پیش در گفتگو با پایگاه اطلاع رسانی بیان معنوی(دفتر نشر اثار استاد پناهیان) مواضع خود را همان مواضعی که تاکنون در سایت «بیان معنوی» منتشر شده و به ویژه مواضع روز گذشته خود در جمع حامیان دکتر جلیلی در ورزشگاه حیدرنیا دانستند و در واکنش به پیامکهایی که اخیر منتشر شده گفتند:

  • «بنده برای آقای قالیباف احترام قائلم و امتیازات وی را انکار نمی کنم. اما رأی من آقای جلیلی است و معتقدم گفتمان انقلاب را باید تقویت کرد. هرچند تلاش دوستانی که برای ایشان فعالیت میکنند را نیز تخطئه نمیکنم.»
ایشان  همچنین درباره شرایط آرایش کنونی انتخابات و لزوم ائتلاف و یا کناره گیری برخی کاندیداها اعلام کرد:
  • «در شرایط کنونی ائتلاف هیچ فایده ای ندارد. چرا که انتخابات خواه ناخواه به دور دوم کشیده میشود. البته در مورد آقای ولایتی معتقدم باید به عهد خود وفا کرده و به نفع اصولگرایی کنار برود.»
  • «بنده تصور میکنم کسانی که مثل بنده آقای جلیلی را اصلح می دانند باید بر رأی خود ثابت قدم باشند و دوستان دیگری که قالیباف را اصلح می دانند نیز به تلاش خود ادامه دهند؛ نتیجه به دست خداست.»

ایشان همچنین درباره فیلم منتشر شده از وی در برخی سایت های گفت:

  • «این صحبت که فیلم آن در برخی سایتها منتشر شده است، مربوط به حدود 10 روز پیش بوده که انواع احتمالات مورد بررسی قرار گرفته است. این فیلم از سخنان بنده در یک جلسه خصوصی و نه یک همایش عمومی بوده است و بنده در آن جلسه، تلاش آنها را برای آقای قالیباف ستوده ام، اما دلایل خود را برای دفاع از آقای جلیلی بیان کرده ام و در عین حال راضی نبوده و نیستم که مطلب این جلسه به صورت عمومی منتشر شود.»
پایگاه اطلاع رسانی بیان معنوی - دفتر نشر آثار و دیدگاه های حجت الاسلام علیرضا پناهیان
* * *
  • حجت الاسلام پناهیان آخرین مواضع و تحلیلهای خود را در همایش حامیان جلیلی در ورزشگاه حیدرنیا بیان کرد:
  • "مقاومت و شخص آقای دکتر جلیلی در این انتخابات مظلوم واقع شدند./ این دروغ بزرگی است که ما بخاطر مقاومت تحریم شدیم. / یکی از دلایل افزایش تحریم ها این است که سیاستمدارانی از داخل چند سالی است که به دشمن چراغ سبز نشان می دهند. /اگر به گوش مستکبران برسد که سازشکاران در ایران رأی آورده‌اند، تحریم‌ها شدیدتر و بحران اقصادی بیشتر خواهد شد."
  • "اگر ما از هسته‌ای کوتاه بیاییم، پس‌فردا باید درچاه‌های نفت را ببندیم، روز بعدش کارخانه‌ها تعطیل کنیم، و روز بعدش تروریست‌هایی که درسوریه جنایت می‌کنند، به کشور راه بدهیم تا به نوامیس ما تجاوز بکنند. ما به رئیس‌جمهوری رأی می‌دهیم که از همه محکمتر شعار مقاومت سر داده است./ جلیلی هیچگاه در برابر آمریکا و استکبار کوتاه نخواهد آمد."
  • "هریک از شما باید به عدد انگشتان دست، رأی دوستانی که ابهام دارند یا نگران وضعیت اقتصادی کشور و به فکر معیشت هستند را به سوی نامزد مقاومت هدایت کند.چون تنها با مقاومت وضعیت اقتصادی بهتر می‌شود/ شما برای اینکار 24 ساعت بیشتر وقت ندارید"
  • (متن توضیحات بیشتر استاد پناهیان و کلیپ صوتی کوتاه 4 دقیقه ای برای کمک به کسانی که ابهام دارند در لینک زیر قرار دارد)
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۰۳/۲۳
بیان معنوی

نظرات (۱)

۲۵ خرداد ۹۲ ، ۰۳:۰۹ فاطمه معصوم
سلام بنده هم بانظر ایشون موافقم. کلیپی که پخش شده غیر منصفانه است. من برای سایت شفاف پیام گذاشتم و ازشون خواستم فیلم رو از سایت بردارن. بنظرم طرفدارای اقای قالیباف میخواستن از اقای پناهیان به نفع خودشون استفاده کنند و اینطور که معلومه اصلا نظر حاج اقا براشون اهمیت نداره.

سایت جدید بیان معنوی راه اندازی شد برای مشاهده کلیک کنید.