علیرضا پناهیان

۸

سایت جدید بیان معنوی راه اندازی شد برای مشاهده کلیک کنید.

پیشنهاد رسیده | خلاصه های صوتی

یکی از مخاطبان سایت با نام محمد در بخشی از نظر ارسالی خود برای سایت نوشته است: ... یه عزیز یه بار پیشنهاد داد که اگه میشد از هر جلسه ای خلاصه صوتی هم ایجاد بشه برای کسانی فرصت کمتری برای گوش دادن دادن خیلی خوب میشد، گفتم مطرح کنم شاید مفید باشه.
 

بیان معنوی: با سلام و تشکر. تهیه خلاصه صوتی، کار مفید و خوب اما وقت گیری است و در حد فرصت، برای برخی از جلسات-مثل دهه محرم دانشگاه امام صادق(ع)- انجام شده و انجام می شود. اما به دلیل حجم فعالیتهای سایت، فرصت انجام این کار برای تمام جلسات نمی شود. خلاصه کردن به صورتی که هم مختصر و مفید باشد و حذفیات مخل و مضر نداشته باشد، برای هر یک جلسه، حدود 4-6 ساعت از یک فرد نسبتاً ماهر و توانمند وقت می گیرد. لذا فعلاً عملی شدن این پیشنهاد بدون کمکهای داوطلبانه و مردمی ممکن نیست. اگر شما یا هر کس دیگر مایل به همکاری باشد، میتواند پس از تهیه خلاصه صوتی، فایل آن را همراه با مشخصات و لینک اصل فایل صوتی، به bayan.manavi@gmail.com ایمیل کنید. نام و تحصیلات خودتان را هم حتما ذکر کنید. فایلهای صوتی تهیه شده شده، پس از بازبینی، در سایت منتشر میشود. از شما هم متشکریم.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۱۰/۱۶

نظرات (۸)

۰۶ بهمن ۹۲ ، ۱۰:۳۴ سید داود کاظمی

با سلام و احترام

سخنرانی  "چگونه یک نماز خوب بخوانیم ؟ را از استاد پناهیان که در مشهد ایراد شده بود دانلود کردم. بارها گوش دادم و هر بار چیز تازه ای یاد گرفتم و آنرا بسیار تاثیر گذار یافتم. بیصبرانه دوست دارم همه عزیزان حداقل یکبار آنرا گوش بدهند. فایل کامل آن 5 جلسه حدود یکساعتی بود که با صرف حدود دو روز وقت و با وسواس زیاد آنرا در کمتر از یک ساعت خلاصه کردم تا فایلی فراهم شد که در حوصله افراد میگنجد.

آنرا به ایمیل بیان معنوی ارسال کردم که انشا الله مورد استفاده همه قرار بگیرد.

با تشکر

۲۲ دی ۹۲ ، ۲۲:۱۵ بهار دلها
سلام
خسته نباشید
به شرط اینکه به اصل مطلب ضرر نزد خوبه!

با سلام و تبریک سال روز آغاز ولایت مولا صاحب الزمان عج الله تعالی فرجه الشریف

من یه نکته به دوست نکته سنجمون امیرحسین می خواستم بگم که :

من حرفتو کلی قبول دارم، چون ممکنه دیدگاه شخصی افراد هم در گلچین کردن مطالب اثر کنه و بهترین حالت گوش کردن به تمام مطلبه و غرق شدن در همه لحظه هاش حتی مکث ها و نفس کشیدن های استاد و بعضی اهن کردن های خنده آلود ایشون که  حیفه با نرم افزار هم حذفشون کرد... چقدر خوب می شد...اما!

نگاه به خودت که دم کنکور هستی و ذهنت آماده س و دائم در هوای مطالعه و دریافتی نکن...

بعضی از ماها  مشمول مرور زمان شدیم

مشغله زمانی داریم

دو شیفت کار می کنیم

به ذهنمون مسلط نیستیم و بعضی وقتا ناخودآگاه میپپره

تعهد زمانی به این و آن و خودمان داریم

در حرکت به قصد معاش با برکتیم

....

اما تشنه هم هستیم...

...

داداش جان... من دیدم یه گلچین دست و پا شکسته سه ربعه از 5 ساعت سخنرانی نماز خوب استاد، چه تحولی در نماز یه نفر به وجود آورد...

به این جنبه هاش هم فکر کنیم

در پایان دعا کنید

با سلام

من می خاستم این پیشنهاد رو بدم که مثل سایت حضرت آقا که مباحث ایشون رو به صورت اینفوگرافیک در میارن شما هم مباحث مختلف رو به صورت خلاصه کتبی یا عکس نه صوتی بیرون بدید
مطلب دوم اینکه برای مباحث اساتیدی مثل شهید مطهری یا ع.ص طرح های مطالعاتی مختلفی از جانب سازمان ها و نهادهای مختلفی تعریف شده اما مباحث استاد پناهیان چون در سال های مختلفی مطرح شدن دسته بندی لازم رو برای کسانی که از الان میخان مباحث رو گوش بدن ندارن اگر میشه از خود استاد بخواهید که مباحث رو به ترتیب اولویت دسته بندی کنند که ما بهتر استفاده کنیم.مثلا محرم و صفر امسال ایشون در مورد بیش از ده موضوع صحبت کردند ما اول کدوم رو گوش بدیم؟؟؟
پاسخ:
با سلام و تشکر از شما. پیشنهادات شما متین است و در دستور کار قرار دارند.ان شاء الله تسریع می شود. موفق باشید.
سلام-این خلاصه ها باید چند دقیقه باشد؟
پاسخ:
سلام.
حدود 10 تا 20 درصد زمان اصل سخنرانی.
۱۷ دی ۹۲ ، ۱۳:۱۰ امیرحسین
به نظر من خلاصه فایل صوتی اشتباه است.چون به قول مولانا هر کس از ظن خود شد یار من. بله ؛هرکس یک بخش از صحبتهای استاد رو مهم میدونه یا شاید آن جمله ای که روی بنده تاثیر گذاشته روی شما تاثیر نداشته باشه . که به نظر من لحظه به لحظه سخنرانی استاد مهم هست. پیشنهاد من به ایشون این هست که سرعت سخنرانی را افزایش بدهند . چه طوری ؟ مثلا اگر با موبایل گوش می دهند بسته به سیستم عامل گوشی  اشان پلیر پخش کننده روی اینترنت هست دانلود  ونصب کنند و با اون نرم افزار گوش بدهند، که تنظیماتی داره که شما می توانید سرعت سخنرانی رو بالا برده تاجایی که صدای فایل صوتی زیاد تغییر نکنه .
من خودم دارم برای کنکور درس می خوانم وقتم کم است یه ام پی تری پلیر دارم مثلا سخنرانی ای که 1 ساعت هست  رو نیم ساعته گوش میدهم .
سلام
فایل متنی بسیار مهمتر است. به نظر من pdfها را درست کنید کار مفیدتری است. چون هم سریعتر می شود خواند هم راحتتر است. اگر این کار را برای همه سخنرانی ها بکنید فوق العاده است.

با سلام من می توانم به شما کمک کنم ولی روش صحیح را دقیق نمی دانم

سایت جدید بیان معنوی راه اندازی شد برای مشاهده کلیک کنید.