علیرضا پناهیان

۳

سایت جدید بیان معنوی راه اندازی شد برای مشاهده کلیک کنید.

حجت الاسلام پناهیان در مراسم ختم جانباز فتنه 88:

روحانی با خانوده شهید فتنه دیدار کند/ بنابر فرمایش امام،حکم فتنه گران اعدام است

مشاور نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها گفت: فتنه‌گران خواهان حضور ناظران بین‌المللی در انتخابات 88 بودند اما اهداف شوم آنها از این ادعا حضور نمایندگان آمریکا و رژیم صهیونیستی در کشورمان بود.

به گزارش خبرنگار حماسه و مقاومت فارس(باشگاه توانا)، حجت‌الاسلام علیرضا پناهیان در مراسم سومین روز خاکسپاری جانباز فتنه عاشورای 88 «سید علیرضا ستاری» که امروز در حسینیه الزهرا پادگان ولیعصر(عج) برگزار شد، ضمن پاسداشت سی‌ و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، اظهار داشت: باید به خاطر یوم الله  22 بهمن  شکرگزار درگاه خداوند باشیم؛ چرا که این روزها از حماسه حسینی و عاشورایی سرچشمه گرفته است.

وی ادامه داد: امروز در مراسم ختم عزیزی هستیم که زیر دست و پا و ضرب و شتم مفسدین و از خدا بی‌خبرها جان خود را فدای انقلاب و راه انقلاب کرد؛ این روزها فتنه‌گران رسواتر می‌شوند و شهید ستاری در خط مقدم مقاومت مردمی در مقابل فتنه‌گران در سال 88 قرار داشت.

مشاور نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها گفت: به نظر من جایش بود که آقای روحانی رئیس‌جمهور محترم با خانواده این شهید دیداری داشته باشد و از آنها دلجویی داشته باشد؛ چرا که اگر شهید ستاری‌ها در سال 88 نبودند، حماسه 24 خرداد را نداشتیم.

حجت الاسلام پناهیان با بیان اینکه مشکل فتنه‌گران در سال 88 قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران بود، تصریح کرد: آنها اگر به اهداف شوم خود در عبور از قانون می‌رسیدند، ما دیگر شاهد برگزاری هیچ انتخاباتی در کشورمان نبودیم اما دیدیم بعد از گذشت 4 سال از آن وقایع زشت، هنوز فتنه‌گران حاضر به عذرخواهی و توبه نیستند.

وی یادآور شد: اگر آنان بویی از اخلاق برده بودند، در مقابل اشتباه خود عذرخواهی و در محضر خدا توبه می‌کردند و مرتکب چنین فتنه‌ای نمی‌شدند. فتنه‌گران استبداد حزبی را دنبال می‌کردند، استبداد حزبی از استبداد دیکتاتوری خطرناک‌تر است چرا که در استبداد حزبی مردم درست متوجه نمی‌شوند که دقیقاً با چه کسانی روبرو هستند.

مشاور نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها خاطرنشان کرد: لذا به تعبیر امام خمینی(ره) مبنی بر اینکه هر کسی در برابر حکم شورای نگهبان اعتراض کند، مفسد فی‌الارض است و فتنه‌گران نیز در برابر حکم شورای نگهبان ایستادگی کردند و آنان نیز مفسد فی‌الارض هستند و حکمشان نیز اعدام است.

وی افزود: فتنه‌گران خواهان حضور ناظران بین‌المللی در انتخابات 88 بودند اما اهداف شوم آنها از این ادعا حضور نمایندگان آمریکا و رژیم صهیونیستی در کشورمان بود تا اگر به خواسته خود رسیدند، زمینه مداخله مداوم آنها در کشور فراهم شود.

انتهای پیام/م

نظرات (۳)

دنیا دار سختی است و برای مومنان زندان است، زمانه طوری میشه که راست و دروغ ، فهمش برا مردم سخت میشه اما تنها راهش بصیرت و توجه به محضر ولی فقیه هست که روشنگره ، انسان از وقتی به دنیا اومده تو مبارزه بوده هم با خودش هم با کفریات و جهالتها همه این سختی ها روحو وسیع میکنه درسته مرگ شهادت گونه سعادت هست اما مبارزه کردن در این مسیر بسی ارزشمندتره ما همه باید یک دیالمه بشیم انقدر تنمون به اسودگی عادت کرده تحمل این سختی هارو نداریم، زمان شاه بودیم چی میگفتیم الان که وضع ما بهتره!! این ناامد گونه حرف زدنها مال تنبلی امثال ماهاست که نمیخواییم بپذیریم که مسئولیم و باید روشنگری کنیم وگرنه قیامت حساب کتاب داره
لطفا صوتش رو بزارید
۲۱ بهمن ۹۲ ، ۲۳:۴۹ همون دانشجوی پزشکی
یاد شهید هشت ماه دفاع مقدس،امیرحسامم افتادم،داداشی معنوی شهیدم امیرحسام ذوالعلی ...دلم براش تنگ شده،امیرحسام کاش میومدی منم میبردی  جایی پیش خودت تا از این دنیا و سردرگمیهاش و سختیاش راحت میشدم....کاش منم میبردی کربلا پیش خودت...همیشه دوستت دارم امیرحسام،غریبانه پرکشیدی قربونت برم ...اونجا پیش سیدالشهدا از ما هم یاد کن البته اگه روت شد اسم من گناهکار رو ببری...خوش به سعادتت...
خدا جانم:
چرا به کوی محبت نمی بری ما را؟ چرا به گوشه چشمی نمیخری ما را؟ خدا کند به دلت مهر این غلام افتد... به رنگ سرخ شهادت در آوری ما را...

سایت جدید بیان معنوی راه اندازی شد برای مشاهده کلیک کنید.