علیرضا پناهیان

۰

سایت جدید بیان معنوی راه اندازی شد برای مشاهده کلیک کنید.

سخنرانی در دانشکده علوم اجتماعی دانشگاه تهران به مناسبت شهادت امام هادی(ع)

به همت هیئت دانشجویی سیدالشهدا (ع) مراسم عزاداری و سوگواری شهادت امام هادی (ع) با سخنرانی حجت‌الاسلام علیرضا پناهیان و شعر خوانی شاعر آیینی و مداحی مداحان اهل بیت (ع) برگزار می‌شود.

این مراسم فردا یکشنبه 14 اردیبهشت ساعت 15 در دانشکده علوم اجتماعی دانشگاه تهران واقع در دانشکده علوم اجتماعی دانشگاه تهران - پل گیشا(نصر)جنب بیمارستان شریعتی برگزار خواهد شد.

اردیبهشت ماه سال 91 بود که پس از هتاکی خواننده ضد انقلاب به ساحت امام هادی (علیه السلام) یک نشریه دانشجویی که متعلق به اعضای انجمن تهران بود در دانشگاه علوم اجتماعی در توهین به امام هادی (علیه السلام) مطالبی را چاپ کردند.
در پی اهانت این نشریه دانشجویی دانشکدهٔ علوم اجتماعی دانشگاه تهران (به نام صبح فردا) به ساحت مقدس امام هادی (ع)، مراجع عظام تقلید و حکم فقهی اسلام و ابراز حمایت از خوانندهٔ هتاک و دعوت به خیزش اجتماعی در حمایت از وی، بیش از ۱۰۰۰ تن از دانشجویان و فارغ التحصیلان این دانشگاه در بیانیه‌ای ضمن عرض تسلیت به امام زمان (ارواحنا له الفداء) و ملت شریف ایران ‌‌نهایت انزجار خود را از این اتفاق تلخ ابراز داشتند. 
پس از این بیانیه تجمع بزرگی در دانشکده علوم اجتماعی دانشگاه تهران از سوی اعضای انجمن اسلامی دانشجویان مستقل و بسیج دانشجویی این دانشگاه برگزار شد که با حضور پر شور دانشجویان و اساتید این دانشکده همراه بود.
پس از گذشت دو سال از آن ماجرا دانشجویان دانشکده علوم اجتماعی دانشگاه تهران مراسم روضه ای را در سالروز شهادت امام هادی (علیه السلام) ترتیب داده اند.

لازم به ذکر است ، ورود برای عموم آزاد است .

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۰۲/۱۳
بیان معنوی

برنامه سخنرانی

سایت جدید بیان معنوی راه اندازی شد برای مشاهده کلیک کنید.