علیرضا پناهیان

۸

سایت جدید بیان معنوی راه اندازی شد برای مشاهده کلیک کنید.

برنامه های تلویزیونی استاد پناهیان در ماه مبارک رمضان

  • هر روز (آغاز از امروز چهارشنبه 11 تیر) | ساعت 24| موضوع:خدا چگونه انسان را هدایت می کند؟ |سخنرانی در مصلی تهران | شبکه قرآن

  • یک روز در میان (آغاز از سه شنبه 10 تیر) | ساعت 6 صبح | موضوع:مدیریت زمان |سخنرانی در مسجد امام حسین(ع) | شبکه 3 برنامه "زلال سخن" |فردا پنج شنبه 12 تیر جلسه دوم این سلسله جلسات پخش می شود.لازم به تذکر است که کل این جلسات 5 جلسه می باشد.

نظرات (۸)

با سلام برنامه سخنرانی سال 90 که در مهدیه برگزار شده بود از شبکه قران پخش می شود واقعا برای برنامه ریزی های صدا وسیما متاسفم !!! آیا در بخش سریالهای ماه مبارک رمضان هم همین قدر بد قول ونامنظم هستند اقایون !!!!!!!
سلام شبکه سه که پخش نکردو
شیکه قرآن هم موضوع سال 90 را که اصول تزکیه بود در مهدیه تهران را دارد پخش می کند.
واقعا مظلوم حاج آقا......

پاسخ:
سلام علیکم
خوشبختانه مشکل حل شد و از امشب 14 تیر برنامه امسال از مصلی پخش شد.
۱۴ تیر ۹۳ ، ۱۴:۵۹ شهید گمنام

سلام علیکم

خدا قوّت

ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات همه شما خوبان در درگاه الهی، پیشنهادی داشتم؛

آیا بهتر نیست پایگاهی کاملا مستقل طراحی بشود برای قرار دادن تمام فایل های تصویری از تمام سخنرانی ای حاج آقا پناهیان؟؟؟!!!

چون اولا متأسفانه تمام سخرانی ها و جلسات از صدا و سیما پخش نمی شود و خب احتمالا امکانش م نیست و ثانیا جلساتی هم که بصورت پخش زنده پخش می شود در این پایگاه بایگانی بشود و در خدمت خلق الله قرار بگیرد ، که اسیر خیلی از پایگاه های دیگر با تبلیفات کذایی و خیلی از محدودیت ها نباشیم.


اگر شما خوبان صلاح می دونید و آماده برای چنین حرکتی هستید! حقیر و خیلی از عزیزان دیگر هم افتخار این رو داریم که با جون و دل همکاری کنیم ، در زمینه ایجاد پایگاهی با ظریفیت خیلی بالا یا نامحدود جهت قرار دادن تمام فایل های تصویری و صوتی.


آرزوی قلبیم اینه که این اقدام هر چه زودتر صورت بگیره و تمام سخنرانی ها ، از اولین منبر ها و جلسات حاج آقا پناهیان عزیز تا به امروز بر روی پایگاهی قرار بگیره برای استفاده عموم خلق الله. ان شاءالله


التماس دعا از همه شما بزرگواران

یا علی

باز این صدا و سیما ما را شرمنده کرد 
پس را پخش نشد......
پاسخ:
برنامه شبکه قرآن با تاخیر 10 دقیقه ای پخش شد.
متاسفانه با وجود استعلام از شبکه 3 علت عدم پخش برنامه مسجد امام حسین(ع) را اطلاع نداریم.
خیلی خوشحال شدم ممنون از اطلاع رسانیتون
سلام و درود؛ من هرگز فکر نمیکردم روزی دیدن تصویر اقای پناهیان را بتوانم تحمل بکنم چه برسد به اینکه امروز از اندیشه ش و از سخنان ش برخی نکته هایی که نیاز دارم برمیدارم. فکر میکنم این حاصل همان ثابت قدمی و اطمینانی است که به اندیشه و ایمان خود دارند، جوانان هم برای ساختن فردای شان همین را جستجو میکنند. موفق باشید 
سلام رفقا دستتون درد نکنه اینهمه التماس کردم از شبکه قرآن پخش نکنین شهرما قادر نیست این شبکه رو پیداکنه بازم کسی بهاءنداد باشه خیلی ناراحتم کردین.. البته شما مقصر نیستی مسئولین سیما مقصرن اشکالی نداره ولی من یکی هرگز حلالشون نمیکنم.. ایشالاه خدا بعدازاین هدایتشون بکنه...
پاسخ:
با سلام و تشکر،
شما می توانید  از طریق سایت تلوبیون و یا حتی گیرنده دیجیتال برنامه های شبکه قرآن را دریافت کنید یا با تماس با روابط عمومی صداوسیما به ساعت پخش برنامه اعتراض کنید.
سلام طاعاتتون قبول
چرا انقد ساعت پخش برنامه های استاد بده یا خیلی زود یا خیلی دیر وقت

سایت جدید بیان معنوی راه اندازی شد برای مشاهده کلیک کنید.