علیرضا پناهیان

۰

سایت جدید بیان معنوی راه اندازی شد برای مشاهده کلیک کنید.

پیامک خبری | رژیم اسرائیل، اتاق فرماندهی جریان‌های تکفیری و مزدوران استکبار در منطقه است

حجت الاسلام و المسلین پناهیان در نماز جمعۀ روز قدس در مسجد اعظم قلعه نو سخنرانی کرد. در ادامه خلاصه پیامکی این سخنرانی را می‌خوانید:

پناهیان(1): تصور نکنیم دموکراسی غربی و لیبرالیسم چیز خوبی است، اما یک اشتباه مرتکب شده و آن هم حمایت از اسرائیل است! این نگاهی ساده‌لوحانه است. اسرائیل خون‌آشام نتیجه ومیوۀ اصلی «لیبرال دموکراسی» است، نه نقطۀ انحراف آن. دموکراسی اساساً برای این طراحی شده که قدرت‌های ثروتمند و زورگو بتوانند در پوشش به اصطلاح مردم‌سالاری حکومت و ظلم کنند.

پناهیان(2): مقاومت مظلومان غزّه به نفع تمام مسلمانان است و همه مدیون این مظلومان و مبارزان خط مقدم هستند. زیرا اسرائیل دشمن درجۀ یک همه مسلمانان است و اگر مقاومت غزّه نباشد دیگران و ایران باید جلوی اسرائیل بایستند./ رژیم اسرائیل، اتاق فرماندهی جریان‌های تکفیری و مزدوران استکبار در منطقه است

پناهیان(3): اگر اسرائیل از بین برود، انفجارهای عراق و محاصرۀ اقتصادی کشورهای اهل مقاومت ازجمله ایران هم از بین می‌رود چون استکبار بافروریختن هیمنه اش دیگرقدرتی برای زورگویی ندارد/اسرائیل، گرانیگاه ظلم در جهان است و نابودی اسرائیل، به عنوان شیشۀ عمر استکبار، نجات جهان اسلام و تمام مسیحیان اسیر صهیونیست در اروپا و آمریکا را در پی دارد.

برای مشاهده گزیده سخنرانی، اینجا را کلیک نمایید

سایت جدید بیان معنوی راه اندازی شد برای مشاهده کلیک کنید.